Ar jums reikalingi reklaminiai stendai?

Šis straipsnis tikrai nesiruošia jums įbrukti reklaminio stendo ar parduoti kelis stendus greitkelio pašonėje. Tikrai ne – kalbėsime apie tai, kam reikalinga reklaminių stendų nuoma, ar ji visuomet apsimoka, kada vertėtų ją rinktis, o kada verčiau pasirinkti kitus reklamos būdus.

        Reklaminiai stendaiO jau pats pasakymas reklaminiai stendai leidžia suprasti, kad tokie stendai naudojami beveik išimtinai vien reklamai. Žinoma, jie kartais pritaikomi norint šviesti žmones, liepti elgtis atsakingai, bet net ir tai vadinama socialine reklama. Jei jau ruošiatės kažką reklamuoti ir tam naudoti reklaminius stendus, greičiausiai jūsų reklamos biudžetas yra nemenkas ir jūs tikrai esate pasiryžti jį paskirti vienai ar kitai reklamos formai. Tokiu atveju susiduriama su pinigų į reklamos būdą investavimo problema. Kokia reklama jūsų atveju yra efektyviausia, kuriai reikėtų skirti dalį, pusę ar net visą biudžetą?

        Reklamos būdai gali būti labai įvairūs ir reklaminiai stendai yra tik viena daugelio reklamos rūšių. Lygiai taip pat galima investuoti ir į internetines reklamas, į reklamas laikraščiuose, žurnaluose, reklamas viešajame transporte ir ant jo. Reklamai tinka praktiškai bet kokie plotai. Tad koks gi tarp jų skirtumas?

Kada pasirinkti reklaminį stendą?

        Nuo to, kokį reklaminį plotą ir reklamos formą pasirinksite, priklausys, kiek žmonių pasieksite ir kokia auditorija matys jūsų pasiūlymą. Internetinė reklama išsiskiria tuo, jog ji yra orientuota į tikslinę auditoriją – kartais netgi į labai siaurą auditoriją. Tai tinka kuomet produktas ar paslaugą, kurią siūlote, skirta tam tikrai socialinei grupei. Tačiau kai reklamuojate tai, kas gali tikti itin plačiai auditorijai, tuomet jums gali padėti reklaminiai stendai. Reklaminių stendų privalumas tas, jog juos pamato daugybė žmonių – tokie stendai būna išdėstyti miestuose ir šalia didžiųjų šalies kelių, tad žmonių srautas čia išties didžiulis. Tad jei reklamuojate itin plataus vartojimo prekę, reklaminių stendų pasirinkimas gali būti geriausias variantas.

        Visgi, yra dar vienas atvejis, kuomet taikomasi į tikslinį klientą didžiulėje auditorijoje. Tarkime, parduodate kažką siaurai auditorijai, tačiau šis produktas yra toks brangus, kad vienas pardavimas gali atpirkti visą reklaminio stendo nuomą. Puikus to pavyzdys – automobiliai. Turbūt ne kartą matėte didžiulį reklaminį stendą su automobilio reklama? Nors tokio produkto klientūra išties siaura, tačiau užtenka vieno kliento, kad reklama atsipirktų. Apibendrindami norime pasakyti, kad reklaminiai stendai pasiteisina tuomet, kai orientuojatės į plačią auditoriją ir tuomet, kai siūlote itin brangias paslaugas ar produktus.