SEO paslaugos smulkiam verslui

Ar reikalinga SEO optimizacija?

Didžioji dalis smulkių verslų gali gauti naujų klientų išnaudojant interneto galimybes. O kas geriau internete, nei „Google“ paieškos sistema?

Norėdami pasiekti paieškos sistemos vartotojus turite du įrankius: SEO ir „Google Adwords“. Kiekvienas iš šių įrankių turi savų pliusų ir savų minusų. SEO arba Profesionalios SEO paslaugos – organinės paieškos pozcijų gerinimas naudojant kokybiško turinio kūrimą arba didinant atgalinių nuorodų kiekį. Siekiant TOP pozicijų, geriausia apjūngti ir turinį ir atgalinių nuorodų tinklelio kūrimą. Vienas didžiausių SEO minusų – tai daug laiko reikalaujantis procesas. SEO optimizacija gali užtrukti nuo 6-12 ar net 18 mėnesių. Tačiau iškėlus bent vieną konkurencingą raktažodį į TOP pozicijas, procesas tampa greitesnis. „Google“ paieškos sistema teigiamai vertina, kuomet jūsų projektas gauna didelį organinio srauto kiekį ir užima auštas pozicijas paieškoje.

seo paslaugos

O kaip dėl „Google Adwords“? Greitis – pagrindinis pliusas. Šiuos „Google“ skelbimus galite transliuoti jau po kelių valandų. Sukuriate kampaniją, nustatote biudžetą ir „vuolia“ – Jūs paieškoje. Didžiausias minusas – kainos už paspaudimus. Konkurencingų raktažodžių kainos, kai kuriems verslams yra sunkiai įkandamos, o ir dinaminis kainos kitimas, ne visiems prie „širdies“. Šiandien mokate po vieną eurą už click’ą, o rytoj jau 1,2 EUR. Kainos už paspaudimus nustatomos aukciono principu, tad konkurentai varžosi tarpusavyje. Nuo verslo nišos, kapitalo įmonės tikslų priklauso kokį įrankį geriau naudoti.

Patarimas, prieš perkant vieną ar kitą paslaugą – ieškokite šios srities profesionalų. Įrankiai naudingi ir su didelėmis galimybėmis, tad juos įvaldyti reikalinga didelį patirtis. Profesionaliai valdyti: SEO, Google Adwords, Facebook reklamą, kurti web svetaines ir užsiimti viešųjų ryšių akcijomis viena agentūra ar vienas specialistas vargu ar gali. Aišku, kaip ir visus pasitaiko išimčių. Neteko sutikti agentūrą, kuri savo komandoje turėtų visų skaitmeninio marketingo įrankių profesionalūs. Retas reiškinys.

Nuo ko pradėti SEO?
SEO optimizaciją geriausia pradėti nuo rinkos, SEO konkurentų, pačio projekto analizės. Tik pilnai išanalizavus ir suvokus kokioje dabartinėje padėtyje yra projektas galima kurti efektyvią SEO strategiją. Planuodami raktinius žodžius, kurios norite pasiekti, išlaikykite koncentraciją. Nekurkite SEO strategijos, kuri iškarto apima kelis šimtus raktažodžių, nebent turite didelį biudžetą. Jeigu esate smulkios įmonės savininkas, tuomet jums geriausia judėti palaipsniui ir vieną po kito užiminėti naudingus raktinius žodžius.

Kas yra „Cool“ turinys?
Įdomus, naudingas, skaitomas ir sužavintis tekstas. Viename iš straipsnių tikrai esame kalbėję, kad turinys, tai ne tik tekstai, tai ir jo apipavidalinimas, pateikimas.

seo paslaugos

Taigi, prieš kurdami naują turinį, peržiūrėkite senąjį. Atnaujinkite. Iš naujo atraskite savo produktus ir paslaugas. Kaip vaikai susižavėkite jų teikiama nauda, pliusais ir juos pateikite savo svetainės lankytojams. Būkite užkrėstas savo įmonės veikla. Tik profesionalai, žino ką reiškia iki sielos gelmių mylėti tai ką darai. O juk mylimas darbas – geriausia, kas gali būti. Ar gi ne taip? Interneto vartotojams patinka naudingas turinys, šviežios naujienos. Nerašykite banaliai. Prieš kurdami tekstus peržiūrėkite konkurentus. Turite išsiskirti. Lankytojas turi rasti kažką naujo.

Patiko straipsnis? Tuomet patiks ir Bilger.lt

Tags: