Penkių žvaigždučių vartotojo patirtis
Garsas, vaizdas, kvapas, prisilietimas – nuo vartotojo patirčių neatsiejami elementai. Kai kurie jų yra labiau suprantami, kai kurių poveikis didesnis, bet vienaip ar kitaip, trūkstant bent vieno jų vargiai įsivaizduojamas aukščiausio lygio patirties kūrimas. Vaizdas ir medžiagos užima vieną svarbesnių dalių kuriant prekinio ženklo įvaizdį, formuojant vartotojo patirtį. Unikalų ir verslo koncepciją atspindintų kvapą renkasi nedaug verslų. Garsas yra pasirenkamas beveik visada, tiesiog dažnai nepasitelkiant profesionalų ir nesistengiant rasti atitikmens prekės ženklui ar vartotojo poreikiams.
Siekiant sukurti visapusišką patirčių paketą vartotojui garso elemento įtraukimas yra be galo svarbus.
Garsas, vaizdas, kvapas ir lytėjimas yra neatsiejami vartotojo patirties elementai. Kai kurie iš jų yra labiau suprantami, o kai kurie turi didesnį poveikį, tačiau vienaip ar kitaip, be bent vieno iš jų, aukščiausio lygio klientų patirties sukūrimas sunkiai įsivaizduojamas. Įvaizdžio ir patalpų dizainas yra viena iš svarbiausių prekės ženklo įvaizdžio kūrimo ir vartotojo patirties formavimo dalių. Nedaug įmonių renkasi kvapą, kuris būtų unikalus ir atspindėtų jų verslo koncepciją. Garsas dažnai laikomas neprivalomu dalyku versle ir paprasta užduotimi, kurią gali įgyvendinti bet kas. Dėl šios klaidingos nuomonės prarandama galimybė tinkamai garsą išnaudoti verslo naudai. Siekiant sukurti vartotojui pilną patirčių paketą įtraukiant garso elementą, labai svarbu ir visada rekomenduojama kreiptis į profesionalų patarimą.
Keletas priežasčių, kodėl garso naudojimas komercinėse patalpose yra naudingas
- Emocinis ryšys. Garsas turi tiesioginį poveikį mūsų emocijoms ir gali sukelti skirtingus jausmus ar nuotaikas. Kruopščiai parinkdami ir kurdami garso elementus, tokius kaip foninė muzika, garso efektai ir net parduotuvės garso pranešimai, galite sukurti gilesnį emocinį ryšį su savo vartotojais ir pagerinti bendrą jų patirtį.
- Prekės ženklo išskirtinumas. Kaip ir vaizdinis prekės ženklas, garso prekės ženklas išskiria jūsų prekės ženklą iš konkurentų. Unikalaus garso identiteto, atitinkančio jūsų prekės ženklo vertybes ir asmenybę, sukūrimas padeda sukurti įsimintiną ir atpažįstamą prekės ženklo patirtį. Pagalvokite apie specialiai jums pagamintus garso logotipus ar garso vinjetes, kas iš karto vartotojui primena konkretų prekės ženklą.
- Daugiasensorinė patirtis. Pridėjus garsą į fizinės erdvės dizainą, sukuriama įvairių jutimų patirtis, įtraukiama daugiau pojūčių ir pati patirtis tampa labiau įtraukianti. Kai garsas apgalvotai integruojamas su kitais jutimo elementais, pvz., vaizdiniais elementais, kvapais ir lytėjimo sąveika, jis pagerina bendrą vartotojo patirtį ir palieka stipresnį įspūdį.
- Į vartotoją orientuotas dizainas. Kuomet garsas yra parenkamas jį pritaikant prie prekės ženklo vizualikos ir patalpų dizaino,- parodomas į klientą orientuotas požiūris siunęiant žinutę, jog vartotojas yra visa ko centras. Suprasdami savo tikslinės auditorijos poreikius, pageidavimus ir lūkesčius, galite pritaikyti garso patirtį, kad ji atitiktų jų norus ir sukurti labiau suasmenintą bei malonesnę klientų kelionę.
- Privatumas ir komfortas. Profesionali foninė muzika įmonėms su tinkamai įvaldytais garso takeliais turi garsą maskuojančią efektą. Muzika, kurios specifiniai dažniai artėja prie natūralios žmogaus kalbos, o garso takelis su baltu ir rausvu triukšmu sumažina bendrą triukšmą patalpose ir padidina kalbos apsaugą. Tai lemia kliento komfortą ir augantį pasitenkinimą prekės ženklu bei įmone.
- Dėmesys ir įsitraukimas. Garsas gali patraukti dėmesį ir pritraukti vartotojus į konkrečią patirtį. Per kruopščiai atrinktą foninę muziką ar garso pranešimus parduotuvėje, laukimo erdvėse, aptarnavimo centruose, garsas gali padėti užimti klientus, perduoti svarbią informaciją, sukurti įsitraukimo jausmą.
Garsas yra įtakinga priemonė emocijoms sukelti, atmosferos jausmui sukurti ir bendram prekės ženklo ar erdvės suvokimui pagerinti. Garsas kartu su kitais patirtį formuojančiais elementais gali ne tik sukurti penkių žvaigždučių patirtį, bet ir pabrėžti kitus elementus: išryškinti kvapą, paryškinti spalvas ar net padaryti interjero dizainą patrauklesnį.
Garso panaudojimo būdai komercinėse patalpose
Fonine muzika. Tinkamos foninės muzikos pasirinkimas gali turėti didelės įtakos jūsų verslo aplinkai ir klientų nuomonei apie jūsų įmone, produktus ar paslaugas. Nesvarbu, ar tai raminanti melodija SPA centre, nuotaikingas grojaraštis mažmeninės prekybos parduotuvėje ar garsą maskuojanti foninė muzika darbo vietoje, muzika nustato toną, sukuria jaukią aplinką, padeda išlikti produktyviems ir netgi priverčia klientus/darbuotojus pamilti įmonę ar prekės ženklą.
Akustinis dizainas. Tinkamas akustinis dizainas užtikrina optimalią garso kokybę jūsų patalpose. Tai apima foninio triukšmo ir aido valdymą, kokybišką muzikos transliavimą patalpose, kad klientams ir darbuotojams būtų sukurta maloni klausymosi patirtis. Svarbu atkreipti dėmesį, kad įmonės visada turėtų atsižvelgti į tai, kaip garsiai groja patalpose foninė muzika: per didelis garsumas gali turėti neigiamos įtakos kai kurioms demografinėms aplinkybėms, lemiant jų greitesnį pasišalinimą iš komercinės patalpos. Kita vertus, jei publika jaunesnė – muzikos garsumas gali būti didesnis.
Garso žinutės-pranešimai parduotuvėje. Aiškūs ir gerai suplanuoti garso pranešimai gali veiksmingai perteikti svarbią informaciją klientams, padedantiems klientams visada būti naujausiais ir informuotiems. Specialus garsiniai pranešimai, reklamos, parduotuvėje taip pat yra svarbi pardavimo ir rinkodaros priemonė, leidžianti įmonėms informuoti apie akcijas arba produktus su nuolaida, kuriuos reikėtų parduoti kuo greičiau.
Garso prekės ženklo kūrimas. Sukūrę išskirtinį ir atpažįstamą savo prekės ženklo garso tapatumą, galite sustiprinti prekės ženklo atpažinimą ir prisiminimą. Tam gali prireikti sukurti unikalų garso logotipą, garso vinjetes, kurios reprezentuoja jūsų prekės ženklą ir yra nuosekliai naudojamos jūsų komercinėse patalpose, parduotuvėse, klientų laukimo erdvėse, aptarnavimo centruose, viešbučiuose, gydymo įstaigose ir t.t.
Pėsčiųjų srauto ir operacijų kontrolė. Garsas yra nepaprastas įrankis, darantis įtaką žmogaus elgesiui, galintis padidinti arba sumažinti kraujospūdį, atsipalaiduoti ar suteikti energijos, priversti apsiašaroti ar sukurti papildomą galimybę džiaugtis. Naudodamos tinkamai parinktus muzikos grojaraščius, atitinkančius skirtingas dienos, savaitės, mėnesio ar metų laikotarpio operacijas, įmonės gali kontroliuoti savo klientų elgesį ir lengviau pasiekti verslo tikslus.
Santrauka
Aukščiausio lygio klientų patirtis komercinėse patalpose neįmanoma be garso. Kruopščiai apsvarstę koks tai garsas, kokie grojaraščiai ir reklaminiai-informaciniai pranešimai jums tinka labiausiai konkrečiose komercines patalpas, galite sukurti daugialypę patirtį, kuri sužavi klientus, sustiprina jūsų prekės ženklą ir skatina teigiamas asociacijas. Konsultacijos su garso profesionalais ar akustikos dizaineriais gali padėti užtikrinti, kad jūsų garso strategija atitiktų jūsų įmonės klientų patirties tikslus ir sutaptų su prekės ženklo pozicionavimu. Susisiekite su Shakespeare Music, kurkite savo klientams penkių žvaigždučių patirtis!