70 proc. maistas sportui ir 30 proc. fizinis aktyvumas

Daugybė žmonių, kurie pradeda sportuoti ir stengiasi sveikai maitintis, daro labai daug įvairių klaidų. Vieni jų persitreniruoja, tokiu būdu visiškai nualindami savo raumenis. Kiti sportuoja pernelyg mažai, todėl nejaučia jokių apčiuopiamų rezultatų. Dar kitiems tenka susidurti su prastos kasdienės mitybos problema, neleidžiančia sėkmingai judėti pirmyn. Ir svarbiausia, kad tai tikrai nėra vieninteliai galimi atvejai, todėl kiekvienas iš jūsų, kuris nori sportuoti saugiai, efektyviai ir su dideliu malonumu – turėtų labai gerai apgalvoti visas svarbiausias detales.

Maistas sportuiKadangi dažniausiai pradedantieji mano, jog svarbiausia yra kuo didesnis fizinis krūvis – visų pirma verta aptarti būtent šį klausimą. Nereikia manyti, kad jei jūsų kūnas kasdien patirs didelį krūvį, jūs būsite stipresni, o jūsų kūno linijos taps tobulos. Turite suprasti, kad ilgainiui jūs nebepajėgsite atlikti to, ką atlikdavote pirmosiomis savo sporto dienomis, nes jūsų kūnas palaipsniui silps. Būtent todėl būtina pasirūpinti tinkama mityba, kuri padėtų atsistatyti jūsų kūnui ir raumenynui. Tai reiškia, kad sportas ir maistas sportui yra neatsiejamos sudedamosios dalys, kurios viena be kitos negali egzistuoti.

Todėl jokiu būdu nesusitelkite tik į fizinio aktyvumo lygį. Nemažai profesionalių kultūristų teigia, kad fizinis krūvis jų sporte turi tik 30 proc. sėkmės – visa kita yra subalansuota mityba. Todėl tai tik dar kartą įrodo, kad maistas sportui yra neįkainojamas elementas, kuriam turite skirti labai daug dėmesio.

Taigi, jei jau kurį laiką intensyviai sportuojate ir esate subalansavę savo mitybą, tačiau nematote norimų rezultatų, paklauskite savęs, ką darote ne taip. Dažniausia viso to priežastimi būna pernelyg mažas dėmesys mitybai. Ir nepaisant to, kad galite sakyti, jog kasdien valgote keturis ar penkis kartus – to akivaizdžiai nepakanka. Be to, atsižvelkite ir į tai, kiek laiko kasdien skiriate sportui. Jei tai yra vos pusvalandis, galbūt verta pagalvoti apie ilgesnę ir intensyvesnę treniruotę? Trumpiau tariant, kai veidrodyje nematote norimų rezultatų, visada galvokite apie šios problemos priežastis, o jas nustatę – kaipmat pašalinkite ir nesustokite siekę savo tikslo.